Kläppen

equivalence

Ny medlem
Kläppen
Hallå där. Med lite flyt lyckades jag vinna en resa till Kläppen v. 15. Har aldrig varit där så jag är helt enkelt lite nyfiken på andra åkares erfarenheter av stället. Tack på förhand /johan

Kläppen
hur vann du den ??? jag ska själv dit v.7 för 6;e(lånar en stuga gratis) gången och börjar bli ganska lass på stället, t.ex just é det ju 40 cm natur jämfört med lindvallen(ligger 20min bort) som har 85 cm natur... låååånga gröna o blåa backar men mycket KORTA svarta.
fast det é ju klart, det är ju första gången för dig o då är det ju mycket att testa,,, min favo är grott branten.....

ha det så kul///

Kläppen
Jo jag tycker det är riktigt kul faktiskt. backarna är riktigt fina och varierande, inte som lindvallens där alla ser lika dana ut. har åkt där sedan jag var 2. så jag kan jkläppen så gott som utantill. De har en riktigt fin funpark med många big-jumps, rails och en fin pipe. Big-jumpet i familjabacken kan se lädkigt ut men är oftast riktigt fint!!!

//Vasa

Kläppen
Låter väl ok då iaf. Har bara Val d`Isère att jämföra med (var där v.2) så det finns väl en uppenbar risk att man har blivit lite bortskämd. Jag vann iaf resan genom att spela ett flash-spel på www.visit-sweden.com/skibums . Tack för era svar!
/johan

Tillbaka
Topp