jeffa Ny medlem 2008-05-22 Klättring i Thailand #1 Någon som har erfarenhet av klättringen i Thailand? Alla tips välkommnas! Jeffa
cocktail Ny medlem 2008-05-22 Klättring i Thailand #2 verkar som att jeffa ger sig in i detdär med trådskapandet..
jeffa Ny medlem 2008-05-22 Klättring i Thailand #3 cocktail sa: verkar som att jeffa ger sig in i detdär med trådskapandet.. Klicka för att se resterande... Drar dit snart och vill få ut så mycket som möjligt av min resa. Ganska onödigt inlägg av dig tycker jag men men...
cocktail sa: verkar som att jeffa ger sig in i detdär med trådskapandet.. Klicka för att se resterande... Drar dit snart och vill få ut så mycket som möjligt av min resa. Ganska onödigt inlägg av dig tycker jag men men...
marer Ny medlem 2008-05-22 Klättring i Thailand #4 har du bestämt dig vart i thailand du ska vara eller utgår du bara från flygplatsen i bangkok med ett väderstreck i fickan?
har du bestämt dig vart i thailand du ska vara eller utgår du bara från flygplatsen i bangkok med ett väderstreck i fickan?
jeffa Ny medlem 2008-05-27 Klättring i Thailand #5 Börjar i Phuket, resten improv! Är det verkligen ingen som klättrat i Thailand??? Förvånar mig eftersom man hört sjukt bra saker om klättringen där..
Börjar i Phuket, resten improv! Är det verkligen ingen som klättrat i Thailand??? Förvånar mig eftersom man hört sjukt bra saker om klättringen där..