Klättring Stockholm

jeppenator

Aktiv medlem
Klättring Stockholm
Hallå kompisar!

Är det någon här i forumet som bor i Stockholm om är pepp på klättring i höst vore det svinkul att teama upp!

Vi är ett gäng skidåkare som klättrat lite till och från i höst och igår startade jag en facebook grupp där tanken är att man kan hitta folk att leka med istället för att klättra ensam.

Alla är välkomna, så väl nybörjare (som jag själv) och proffs. Ju flera desto roligare!

Bjud gärna in era kompisar också om ni känner folk i stockholmstraken som ni brukar klättra med så blir det ännu bättre.

Vi har mest bouldrat inomhus pga lättheten och hänget som blir, men självklart kan man köra alla typer av klättring!

Här är en länk till gruppen: :cool:
Klättring Stockhol - Facebook Grupp

/Jesper

Klättring Stockholm
Vattendroppe sa:
https://www.freeride.se/forum/thread.php?t=87185

Vafan har ni inte sagt något tidigare för?! Jag har letat nya klätterkompisar typ hela sommaren, men nu lämnar jag ju snart landet! :P (Dessutom har jag lagt av mig rejält på klättringen pga bilbyggande, inte tickat av ett enda projekt nu i höst...)
Oj jag såg nu av ditt inlägg att jag är 4 år för sen på bollen!

Du får väl lägga ned verktygen en gång i höst iallafall för att haka på och leka lite! Du hinner ju spendera nog tid i husbilen framöver när det beger sig ;)

Klättring Stockholm

@jeppenator

Det kanske går att ses någon vardagkväll eller så i alla fall? ;) Jag har lyckats få iväg en join request nu i alla fall, hoppas det finns någon stackare som kan godkänna den!

Klättring Stockholm
Vattendroppe sa:
@jeppenator

Det kanske går att ses någon vardagkväll eller så i alla fall? ;) Jag har lyckats få iväg en join request nu i alla fall, hoppas det finns någon stackare som kan godkänna den!
Awesome, vi styr upp något i nästa vecka isåfall!

Redan nu på söndag vid 10.00 blir det häng på Telefonplan med
@lee-nus om det funkar, kom och lek!

Snödjup

Tillbaka
Topp