Klippa I musik.?

Ohmiie

Ny medlem
Klippa I musik.?
Tjena. ja undrar hur man klipper i musik, t.ex, om de är i en låt att dom bara pratar ibörjan,
hur kan ja klippa bort de?, och me vilket program?..
Tack på Förhand

/O

Klippa I musik.?
Skulle rekomendera Acoustica mp3 mixer, väldigt simpelt program. Där kan man spara låtarna som mp3 filer, vilket jag inte tror att man kan i moviemaker, där tror jag dom blir till WMA format ist.

Klippa I musik.?
om du har itunes så kan du fixa det där, så slipper du ladda ner acoustica ^^
högerklicka på låten >visa info > alternativ > där står det starttid .. bara att skriva in önskad starttid :P så hoppar du över all skit...

Senast ändrad:
Klippa I musik.?
ahh de ä lungt nu felloows <), de fixa sig!, ja laddade ner acoustica åså klippte ja bara bort skiten som skulle bort från dom låtarna som ja skulle fixxa! :) Simpelt program :)

Tack till "S-W" ! :)

och tack till er andra också såklart som kom me andra förslag!

Klippa I musik.?
s-w sa:
Skulle rekomendera Acoustica mp3 mixer, väldigt simpelt program. Där kan man spara låtarna som mp3 filer, vilket jag inte tror att man kan i moviemaker, där tror jag dom blir till WMA format ist.
sjukt bra måsste ja ba säga ännu en gång, har fått användning av de ett ANTAL ggr! : )

Klippa I musik.?
de kan du ju klippa bort i själva redigeringsprogrammet? bara å dra i låten i början in mot mitten så får man ju bort de man inte vill ha med?

funkar nog i alla redigeringsprogram

Klippa I musik.?
Går i dom flesta redigeringsprogramen, men om man vill fixa andra ljudeffekter osv så är adobe audition ett bra program som jag använder.

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp