Klipper ur film?

Klipper ur film?
va? itunes?

de finns en funktion i VLC vet jag.. sen kan man göra de i många redigerings programm

har nå nått av dessa?

Klipper ur film?
Hur bra kvalite vill du ha på bilden? Windows MovieMaker som är ett befintligt program på alla datorer har en funktion som gör att du kan klippa ut men någon vidare kvalite blir det inte.
Det du annars kan göra är att som Jeppenator säger här över använda det i ett redigeringsprogram i stil med Vegas & Pinnacle.

Klipper ur film?
ja vill du ha kvallite så är väl inte moviemaker de bästa.

men de duger.

ladda hem VLC annars.. de funkar också att klippa ur. och är ett skitbra program som spelar upp alla format i både bild och ljud

Klipper ur film?
om du nu bara har moviemaker då drar du dram till precis den bilden du vill ha, sen i mitt (vet inte vilken version jag har) så finns de en knapp under rutan där filmen spelas upp som ser ut som en kamera. tryck på den så kommer de upp en ruta som frågar vad du vill spara bilden som och vart :)

hoppas de funkar

Klipper ur film?
jeppenator sa:
ja vill du ha kvallite så är väl inte moviemaker de bästa.

men de duger.

ladda hem VLC annars.. de funkar också att klippa ur. och är ett skitbra program som spelar upp alla format i både bild och ljud
shut yo muth movie maker for the win..

Klipper ur film?
start-> Program-> tillbehör

om det inte ligger där så går du bara in på fliken Underhållning

Klipper ur film?
Asså. Min film är i formartet "i-tunes" Hur gör man om man vill göra om det till Windows media player. Så man kan spela det i de och sedan lägga in det i movie maker.

Klipper ur film?
Gurra sa:
Asså. Min film är i formartet "i-tunes" Hur gör man om man vill göra om det till Windows media player. Så man kan spela det i de och sedan lägga in det i movie maker.
Det finns inget format som heter i-tunes, och inte windows media player heller.

Klipper ur film?
men han vill spela upp de i mediaplayer.
1. Högerklicka på filen
2. Tryck på Öppna med
3. Välj Media Player i listan.
4. Titta på filmen

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp