Ja. Väldig nybörjar bräda skulle jag säga, tyvärr. Bra pris, men man får inte så mycket för det. Mest en mjuk planka med lite plast under. ungefär så avancerad burton har gjort denna bräda. För att mitt i svår ekonomisk tid kunna göra en billig bräda. Detta gör den hyffsat mjuk längst med men även från sida till sida plus en dålig base vilket gör att den inte passar särskilt bra om man vill åka fort. Kollar du efter en bräda i den prisklassen skulle jag rekomendera till exempel Artec Novus eller O-matic Boron.
Då du får mycket mer bräda för samma pris.
Om du inte får tag på dessa så kika på vilket annat märke som helst i samma prisklass.
Burton är just nu det troligtvis dyraste märket tillgängligt.
Fundera även på om det är rocker du vill ha, då de inte håller grepp särskilt bra på hårda underlag.
Skulle i såfall rekomendera en platt bräda, typ K2s flatline brädor.
Riktigt sköna i puder och kanongrepp på is.
Annars om du har möjlighet är det bara att prova ett par och se vilken du gillar bäst.
Lycka till!