Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
jag vet inte om det har varigt olika för olika år men mina va typ oranga på tailen och hade skumkärna. väldigt lättsvängda i låga hastigheter alltså. tyckte de fungerade bra i pist om hastigheten inte var för hög, för då börja de vobbla som attan. körde ingen riktig offpist med dom, menjag tror inte det blir något vidare flyt, de är ju ganska smala..