Komplett åkarlista Dew Tour

carlzeta

Ny medlem
SKI Slopestyle Men

Anders Backe
Bobby Brown
Sammy Carlson
Philip Casabon
Michael Clarke
Thomas Dolplads
Simon Dumont
Charles Gagnier
Tanner Hall
Russ Henshaw
JF Houle
Antti-Jussi Kemppainen
Kalle Leinonen
Peter Olenick
Tanner Rainville
Matt Walker
Tom Wallisch
Josiah Wells
Colby West
Jacob Wester

SKI Superpipe Men

Christian Allen
Xavier Bertoni
Sammy Carlson
Justin Dorey
Matt Duhamel
Simon Dumont
Sean Field
Tanner Hall
Matthew Hayward
Antti-Jussi Kemppainen
Marshall LaCroix
Kalle Leinonen
Peter Olenick
Tucker Perkins
Mike Riddle
Taylor Seaton
Lyndon Sheehan
JP Solberg
Josiah Wells
Colby West

http://www.newschoolers.com/web/content/news/news_id/2401/

måste säga att jag är förvånad och lite besviken över att PK inte blir med, att Jon inte heller blir med kan ju också vara diskuterbart
Dock blev jag överraskad av att se att Tanner Hall kör slopestylen, trodde han bara körde pipe nu för tiden. Allt som allt ser det ut som ett helsjukt startfällt!

Senast ändrad:
bara jag som inte hade hört något med det här förr?

håller med om att PK skulle varit med, han ser ut att vara på gång iår. men det kan ju vara så att han tackat nej också!

lasssekongo sa:
detta är ju bara listan på de åkarna som är "pre-qualified", självklart är det konstigt att hanrik inte är direktkvalificerade till tävlingen men förhoppningsvis är han där och lyckas kvala in

maartin sa:
lasssekongo sa:
detta är ju bara listan på de åkarna som är "pre-qualified", självklart är det konstigt att hanrik inte är direktkvalificerade till tävlingen men förhoppningsvis är han där och lyckas kvala in
Han har inga utmärkande tävlingsresultat och det är det som avgör om man får en inbjudan eller ej. Sen finns det dock några tveksamheter bland de inbjudna tycker jag...

H-T sa:
maartin sa:
lasssekongo sa:
Han har inga utmärkande tävlingsresultat och det är det som avgör om man får en inbjudan eller ej. Sen finns det dock några tveksamheter bland de inbjudna tycker jag...
Stämmer säkert men isåfall finns det som sagt vissa konstigheter med linen typ Kalle Leinonen och ett par till som jag verkligen inte tycker har stuckit ut särskilt mycket.

Bobby Brown
Sammy Carlson
Philip Casabon

3 sjuka snubbar som ska bli kul o se, förutom alla andra då!

spec usa's favorit bobby brown

Ser mycket trevligt ut.
Dock saknar även jag Jon & PK. Undrar om det finns förklarliga anledningar till att dom inte är med?

H-T sa:
Kalles tävlingsframgång från vintras:

nippon open 2008
slopestyle 4.
pipe 1.

US open 2008
pipe 5.

austrian open 2008
slopestyle 1.

Tillbaka
Topp