Larsus
Medlem
Komplett dag i Badgastein?
Någon som håller med om att en komplett dag i Badgastein kan se ut så här?
Börja dagen med en rejäl frukost, för att sedan trängas på bussen till Sportgastein. Förhoppningsvis har det dumpat lite snö och området är säkrat och öppnat. Ta några härliga åk och avnjut sedan en lunch på mellanstationen med Sharek i bakgrunden och avsluta med en jäger. Ta bussen tillbaka. Ta gondolen uppför stubben och ta dig ner mot angertal via den svarta b20 pisten. Väl nere behöver du bara stanna till vid "hytten" strax före angertal och avnjuta en kall pilsner i solen. Ta dig sedan upp på stubben igen och ta några åk på baksidan där det aldrig är några köer. Avsluta sedan dagen med afterski på Bellevue Alm som ligger efter transporten ner mot Badgastein.
/En som längtar tillbaka
Börja dagen med en rejäl frukost, för att sedan trängas på bussen till Sportgastein. Förhoppningsvis har det dumpat lite snö och området är säkrat och öppnat. Ta några härliga åk och avnjut sedan en lunch på mellanstationen med Sharek i bakgrunden och avsluta med en jäger. Ta bussen tillbaka. Ta gondolen uppför stubben och ta dig ner mot angertal via den svarta b20 pisten. Väl nere behöver du bara stanna till vid "hytten" strax före angertal och avnjuta en kall pilsner i solen. Ta dig sedan upp på stubben igen och ta några åk på baksidan där det aldrig är några köer. Avsluta sedan dagen med afterski på Bellevue Alm som ligger efter transporten ner mot Badgastein.
/En som längtar tillbaka