Kona scrap eller Scott voltage YZ 0?

ahlmark

Ny medlem
Har vart runt o kollat på dirt o har fastnat för kona scrap o scott YZ 0 men kan inte bestämma mig, så ja undrar vilken ni skulle valt?

hm, om nu måste välja någon utav dom cyklarna så skulle jag nog valt Kona scrap, så mycket mera cykel för pengarna enligt min mening.

Kör inte på en kona själv men jag har kompisar som gör det som jag reflekterar efter.

Jag kör på en custom hoj. Revell bikes ram m.m

Köp Kona Scrap!

Jag har själv Kona Scrap 07. Den fungerar hur bra som helst, ångrar inte en sekund på vilken hojj jag köpt. ;)

Bara bortskämda ungar som har kona å cyklar på gatan. om du vill gå mainstream å köpa Kåna sckrapead så gör de men köp en scott mycket skönare hoj ja har testat båda!

jag tycker att du ska köpa en kona scrap för scott är så snåla med bra delar då får ju en mycke bättre cykel för pengarna ifall du köper kona

asså beror la lite på vilken års model du ska ha men ja trr att scotten är bätre men koan e ju bra den me så ja tro dom liger ganska lika i spec

scott , har en sån och älskar den . kapa styret och spänn kjedjan och den är hur go som hellst! älskar den!!

Tillbaka
Topp