Kontaktannons Tjejer!

Kontaktannons Tjejer!
Hej! Vecka v.7 åker jag och polarna till kläppen för att åka skidor och dricka diverse alkoholhaltiga drycker. Vi söker moget kvinnligt umgänge som också kan ta sig ner i backen.

Om oss, vi är 7 mycket trevliga pojkar som kommer att befinna sig på kläppens camping. Vi har 2 bilar och 7 chaufförer, alltid minst en i nyktert tillstånd reserverad för körning. Om kvinnorna behagar bjuds det på alkohol i måttliga mängder, vi är inte rika. Så om ni inte har bokat resan redan nu så är det dags att göra detta. Vi förväntar oss många svar och kommer att välja ut den mest lämpade gruppen.

OBS! Detta inlägg kan ses som löjligt men är i högsta grad mycket seriöst! Så TJEJER skriv eller adda mig på msn för att göra er hörda och diskutera saken vidare.
Oseriösa eller tykna svar undanbedes vänligen.

Tack m.v.h!

Senast ändrad:
Kontaktannons Tjejer!
oh oh i smell rape! haha.

Ingen chans att en ytters feminin pojke i sina besta dagar får följa med då?
annars tror ja de blir svårt. ;)

Kontaktannons Tjejer!
Ingen tjej kommer vilja hänga med 7 stycken desperata grabbar som inte fått till det på ett tag. Det säger väl sig själv. Alkhohol+7killar+desperata=rape

Kontaktannons Tjejer!
Lallarn sa:
Hej! Vecka v.7 åker jag och polarna till kläppen för att åka skidor och dricka diverse alkoholhaltiga drycker. Vi söker moget kvinnligt umgänge som också kan ta sig ner i backen.

Om oss, vi är 7 mycket trevliga pojkar som kommer att befinna sig på kläppens camping. Vi har 2 bilar och 7 chaufförer, alltid minst en i nyktert tillstånd reserverad för körning. Om kvinnorna behagar bjuds det på alkohol i måttliga mängder, vi är inte rika. Så om ni inte har bokat resan redan nu så är det dags att göra detta. Vi förväntar oss många svar och kommer att välja ut den mest lämpade gruppen.

OBS! Detta inlägg kan ses som löjligt men är i högsta grad mycket seriöst! Så TJEJER skriv eller adda mig på msn för att göra er hörda och diskutera saken vidare.
Oseriösa eller tykna svar undanbedes vänligen.

Tack m.v.h!
allvarligt talat jävla peddo!

Kontaktannons Tjejer!
Man åker med killar. Pga killar åker 9/10 fall bättre än tjejer. de 10% tjejerna som faktiskt åker bra behöver man inte leta efter då de söker upp än. Då de också tycker det är lika värdelöst att åka med tjejer som inte kan åka.

Kontaktannons Tjejer!
Måste lägga in annons för egen vinning:

Jag är en man på 17 sommrar ,mina bästa år alltså. Jag är blondin och bäck mörka ögonen. Jag söker kvinna mellan 16-20 som delar mina intressen för ;skogspromenader,mysiga hemmakvällar och kanske förtära lite alkohol ibland. Skidåknings är givetvis ett måste för att det ska funka. Fula och tjocka behöver ej ta sig tid och svara.

Kontaktannons Tjejer!
Hej jag är man/pojke som har upplevt 17 härliga år. Jag söker en dam/tjej som delar mina intressen och som förståss älskar att åka skidor. Då jag är runt medel i längd och vikt, söker jag storväxta kvinnor som gärna får ha lite extra reserver.

Kontaktannons Tjejer!
Dra en dubbel cork eller nåt annat fint i parken så behöver du nog inte fundera på hur brudarna kommer till dej!

Kontaktannons Tjejer!
Detta inläg får mig att med glädje minnas det klassiska inlägget om vipkort på dippan i Åre. Sök och läs.

HitMe

Tillbaka
Topp