M
Morot
Guest
Köp av ny bräda ?
Tänkte inhandla mig en ny bräda, förmodligen k2, men eftersom man inte kan se några recensioner på 2010 brädorna så frågar jag vad ni tror att man borde skaffa ? Åker för det mesta park och slänger väll ett och annat åk i pisten. Some help ?