Köp inte skullcandy på junkyard !

junkyard är typ det dyraste stället man hittar skullcandy på. dock så har dom sjukt många olika färger av dom. sånna man annars inte får tag på så lätt.

junkyard har överpriser på allt.. köp inget där! handla på nån mindre känd sida så får du förmodligen allt billigare..

junkyard har ju så sjukt mycke folk som handlar där, då kan dom dra upp priserna å folk kommer endå å köpa.. så är det.. och kommer fortsätta vara ;)

Junkyard har som jeppenator säger mycket folk som handlar, och kan därför dra upp priserna, de har oxå en grym service, tycker jag i alla fall. Jag har aldrig haft problem när jag handlat av dom, vilket iofs var ett tag sen. fick returnera lite saker då vissa plagg va lite för små/stora. Inga problem alls. Detta gör att de kan dra upp priserna, men självklart vill man handla så billigt som möjligt.

True! junkyard är sjukt dyrt. måste tyvär säga emot jClaar om servicen. Två gånger i rad har jag fått fel vara/varor, och dessutom fått betala för mycket för varorna jag fick istället. Tycker dom är sjukt oangagerade när det gäller returer och varobyten.

JRignell sa:
True! junkyard är sjukt dyrt. måste tyvär säga emot jClaar om servicen. Två gånger i rad har jag fått fel vara/varor, och dessutom fått betala för mycket för varorna jag fick istället. Tycker dom är sjukt oangagerade när det gäller returer och varobyten.
illa! då ser jag absolut ingen anledning till att handla där.

JRignell sa:
jag har aldrig vare med om ngt sådant. jag har beställt därifrån cirka 20-25 gånger bara i sommar. enda missnöjjet var att dom glömde skicka grippa till min skate. men dom bad om ursäkt och skickade mig ett paket med filmer och klistermärken och grippa(:

Jag tycker junkyard är bra. Jag tycker att det är ett av dom billigaste affärerna.
Bra "reor" o.s.v. Oförtjänad kritik.

jeppenator sa:
junkyard har överpriser på allt.. köp inget där! handla på nån mindre känd sida så får du förmodligen allt billigare..

junkyard har ju så sjukt mycke folk som handlar där, då kan dom dra upp priserna å folk kommer endå å köpa.. så är det.. och kommer fortsätta vara ;)
Nja, t-shirtar och skor brukar ha ett okey pris men vissa saker skjuter i höjden totalt.
Rätt mycket är som i alla andra affärer faktiskt... tyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyp.

felix sa:
jeppenator sa:

Nja, t-shirtar och skor brukar ha ett okey pris men vissa saker skjuter i höjden totalt.
Rätt mycket är som i alla andra affärer faktiskt... tyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyp.
de flesta är sjukt dyrt, förutom skor typ ja :)

Jeansmannen sa:
håller med! handlar där rätt ofta och det är ofta dom glömmer skicka olika varor eller så skickar dom fel varor. Och dom är väldigt sega på att svara när det gäller reklamationer och byten..

Tillbaka
Topp