Köp/sälj

ThomasE

Medlem
Köp/sälj
Tjena, jag tycker att köp och sälj tjänsten ska vara uppdelad i fler kategorier så man kan lättare hitta vad man söker. Så istället för bara kläder kan man ha t.ex : Hjälmar, goggles, handskar, t-shirts etc... ni fattar vad jag menar. Så om jag söker t.ex ett par goggles så måste jag gå igenom säkert ett tjugotal sidor innan jag hittar det jag söker.

Vad tycker freeride användarna och admins om det här förslaget?

Senast ändrad:
Köp/sälj
Med ett bättre upplägg som du säger skulle man lättare hitta det man letar och söker efter.

Man behöver säkert lite mer struktur i det än sådär men tycker att man borde ordna det med tanke på antalet besökare på denna sida bara ökar och ökar

Köp/sälj
tycker kanske det är lite onödigt att dela upp själva kläd-kategorin i "hoods" o.s.v. eftersom det ändå bara är att söka på just "hood" om det är det du är ute efter.. dock tycker jag man borde göra en kategori för goggles, samt skydd (hjälmar/ryggskydd m.m.) Men just "kläder" känns lite onödigt att dela upp.

Köp/sälj
simonthyrberg sa:
tycker kanske det är lite onödigt att dela upp själva kläd-kategorin i "hoods" o.s.v. eftersom det ändå bara är att söka på just "hood" om det är det du är ute efter.. dock tycker jag man borde göra en kategori för goggles, samt skydd (hjälmar/ryggskydd m.m.) Men just "kläder" känns lite onödigt att dela upp.
joo det är sant, men kanske dela upp den som t.ex Kläder och vinterkläder kanske

Köp/sälj
jag skulle vilja se att man kan söka på längd och bredd på skidorna, och skidor med/utan bindningar. typ 70-90 i midja, 90-110, 110+, 100-140 längd, 140-160 längd, 160-180 längd och 180 +!

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp