köp utav snowboard

pronics

Ny medlem
köp utav snowboard
tja !

jag hade tänkt ny snowboard och undrar vart man hittar billiga snowboards men med ganska god kvalité, finns de bara kasst eller det bästa , inga mellanting ?

jag tar gärna emot länkar till hemsidor som säljer , jag behöver en bräda som är minst 164

tack på förhand

mvh Daniel

köp utav snowboard
sök i forumet tror de finns ett 20 tal snowboard trådar som handlar om köp och hemsidor

och ville man inte ha de bästa duger de att gå in på stadium å titta dom har ju HEAD och RIDE å lite mer små skit

Senast ändrad:
köp utav snowboard
flipi sa:
sök i forumet tror de finns ett 20 tal snowboard trådar som handlar om köp och hemsidor

och ville man inte ha de bästa duger de att gå in på stadium å titta dom har ju HEAD och RIDE å lite mer små skit
inge fel på rides brädor... bara att stadium har ensamrätt på dom i sverige och att dom förstört deras rykte....

edit: Kolla in Venue (stavning). som jag förstått det så är det bra kvallitetsbrädor men att dom skippar tex motiv osv för att få ner pris osv.

Senast ändrad:
köp utav snowboard
sök på google efter snowboard, så får du upp ett antal butiker som säljer snowboard.
Kolla blocket, det finns ett antal butiker som annonser nya bra brädor till bra pris

köp utav snowboard
flipi sa:

om man inte vill ha det bästa? kan lova att du själv kör på nån jävla plastbräda från BR leksaker....

På stadium säljer dom bl.a Ride DH dfc, Burton custom X, och massa andra bra snowboardar så om du kallar det skit så vettefan...

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp