Köpa ett Rail.

Gonzales

Ny medlem
Köpa ett Rail.
Hejj.. Jag undrar om ngn säljer ett rail lr om ni kanske vet vart jag kan köpa ett ?? För jag behöver ett att träna på och köra på när man har tråkigt.. Det ska inte va ett mini rail precis och normalt långt.. Modell spelar ingen roll..

Köpa ett Rail.
varför inte göra ett?!
så kan du ju bestäma själv exakt hur du vill ha det...

Köpa ett Rail.
Du vet dom dära väg skyltarna som sitter vid kanten av våra vägar..mm just dom =P När du tror att ingen ser dig så går du fram till den och drar upp den, sen skruvar du bort skylten och lämnar den ått dom göada väggubbarna som kommer till platsen några timmar senare. sen plippar o trixar du fast din nya rail på ett bra ställa och sen e det bara att börja skada sig själv.

Tips: Göm undan alla bevis matrial, det är typ olagligt att "låna" (för det var ju det du gjorde om du åker dit) skyltpinnarna

Köpa ett Rail.
Nej men räckena som är vid broar e grymma att raila på. ta en sådan om du får bort det. annars gör du som Jon .... anlita en svetsfirma och gör en liten mall

Köpa ett Rail.
Hur fixar man en någorlunda bra yta som inte förstör belaget?
Det gammla hedeliga stearindroppandet? eller kan man lägga på plast.. Min käre pappa är svetsare, kan nog få honom att fixa en rail om jag bara skulle ha en K-balk lr nå rör..

Puss och kram ;)

Köpa ett Rail.
Öööh, hur kom jon in i bilden och varför skulle han svetsa egna rails? Tror nog att Mammoth Mnt`s park duger som jibbarena , eller?

Kmra

Köpa ett Rail.
men de kan la inte va så klurigt o fixa ett lek-rail?

ta ett gäng plankor o nå rör o lite så... visst kan de kännas jobbigt om man skulle sabba nya skidorna på ett lek-rail.. för då som så att du pallrar dig iväg till en utbytesmarknad/loppis eller liknande o inhandlar ett par vrålbilliga raka lagg.. böj sedan till tailarna me en smula våld.. ;) lr använd varmluftspistol o böj till.. sen e de bara åka för glatta livet..

svårare än så behöver de inte vara..

Köpa ett Rail.
För 2lax får du du köpa mitt å min polares finfina rail som står på baksidan. Det är inte mindre än 3m långt ocht är av märket Herr(här)gårman. Vi har lagt ner ungefär 14h arbete på det och det har delar från det berömda varuhuset Bauhaus(!)

Puss!

Senaste inläggen

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp