Köpa oakley strap.

AnderZone

Medlem
Köpa oakley strap.
Tja!
Jag undrar vart man kan köpa separata "Straps" till oakley goggles? Någon som vet någon bra återförsäljare?
Mvh

Köpa oakley strap.
Jag vet att de går, gjorde det till mina andra oakley goggles på alpingaraget men de säljer tydligen inte de längre. Tack för det jättebra svaret.....

Köpa oakley strap.
Det är skillnad på att köpa helmet straps och att byta specifika delar med andra färger... Hade du sökt hade du hittat tråden för byte av Crowbar och Splice-delar.

eff's svar var adekvat.

Köpa oakley strap.
Frågan är alltså vart man kan köpa olika straps till oakley goggles!! Jag är medveten om att bytestrådarna finns. Jag är alltså ute efter någon riktigt affär säljer sådana "reservdelar". Hos alpingaraget kunde man köpa outriggers och straps för nått år sedan men det kan man inte nu, därför är jag på jakt efter andra butiker.

Köpa oakley strap.
Frågan är alltså vart man kan köpa olika straps till oakley goggles!! Jag är medveten om att bytestrådarna finns. Jag är alltså ute efter någon riktigt affär säljer sådana "reservdelar". Hos alpingaraget kunde man köpa outriggers och straps för nått år sedan men det kan man inte nu, därför är jag på jakt efter andra butiker.

Köpa oakley strap.
Ett bra svar på detta är ditåt, då användandet av vart är felaktigt. Ja, jag börjar ledsna på detta...
Det säljs inte "reservdelar" till Oakleys glasögon. Vill du ha custom får du beställa ett custombygge eller köpa flera olika modeller. Garaget fick säkert backning från Oakley när de sålde lösa delar. Jet här på freeride kan säkert förklara hur det ligger till.

för att avsluta pedagogiskt:
MAN KAN INTE KÖPA LÖSA DELAR TILL OAKLEY!

Köpa oakley strap.
Man kan ej köpa lösa "straps" eller "outriggers" till Splice eller Crowbar. Ända sättet är att få en strap är att köpa en ny komplett goggle, en OCP (Oakley Custom Program) eller att byta.

Tidigare kunde man dock köpa "helmets straps" till ett par modeller bla A-Frame. Detta var en strap med ombyggt fäste för att göra passform bättre om man använde hjälm.

Köpa oakley strap.
Okejokej, anledningen till att jag gjorde tråden var för att förut kunde man köpa straps och outriggers på alpingaraget. Därför undrar jag om det fanns några andra affärer nu men så är de alltså inte :)

Tillbaka
Topp