Köpa skidor Völkl 2005?

Flashen

Ny medlem
Köpa skidor Völkl 2005?
Tänkte bara höra om det finns några som är intresserad av att köpa nya Völkl skidor ur deras 2004/2005 kollektion till bra pris? Skall beställa några skidor under Juni månad från en kontakt i Tyskland. Alla Völkls nya modeller finns att tillgå, som t.ex. Karma, Expression, Supersport, 724 m.m.

/Peter

Köpa skidor Völkl 2005?
Låter intressant, har du några prisuppgifter på Supersport och Karma?

Köpa skidor Völkl 2005?
Det beror ju också lite på hur många par skidor det blir, ju fler desto billigare. Med dagens Euro kurs så kostar dessa modeller följande (inkl. frakt från Tyskland) -

Karma + Marker Ti 12 Free = 5100:-
Supersport 6* + Marker Motion AT (DIN12) = 6200:-
Supersport 5* + Marker Motion AT (DIN12) = 5700:-

/Peter

Köpa skidor Völkl 2005?
Helt klart intressant!!
Någon som har info om nästa års skidor?
Måste kolla lite, men funderar på Karma

/erik

Köpa skidor Völkl 2005?
Robert!
Ett par Gotama 2005 med Marker Ti 12 Free bindning skulle kosta 5500:- med frakt. Utan bindning ca.500-800:- billigare.

/Peter

Köpa skidor Völkl 2005?
Jag är på! Ett par Gotama 183cm med bindning (omonterade såklart...)
Rent praktiskt, hur kommer betalning mm gå till?

Köpa skidor Völkl 2005?
Völkl släpper sin nya kollektion på allvar i början av Juni....så tills slutet av maj kan vi säga. Då får du också det exakta priset. Maila mig gärna din mailadrss samt mobilnummer till peter_bekab@hotmail.com.

/Peter

Köpa skidor Völkl 2005?
Visst fan är karma en twintip-skida? jag skulle gärna vela vara med på en sån deal, måste bara snacka pengar med farsgubben. ska leta lite info om skidorna bara, å inte på ryska för det fattar man ju inget av. mailar då jag vet om jag kan beställa

edit: karma är en twintip ;)

Köpa skidor Völkl 2005?
detta kanske jag inte ska göra med tanke på Flashens biznez här, men jag har ett par Karma till salu.

Köpa skidor Völkl 2005?
Expression 04/05 med Marker Ti 12 Free inkl. frakt = ca. 3600:-. Expression, utgående modell, utan bindning inkl. frakt = ca. 2600:-. Lite dåligt med info på webben än så länge.

/P

Köpa skidor Völkl 2005?
aha ok har du måtten på den och hur mycke kommer den att kosta? =) tack för besväret.

Köpa skidor Völkl 2005?
hmm måste börja läsa hela sidan nästa gång, 5500 med bindning såg det nu.

Köpa skidor Völkl 2005?
jag har åkt på karma i två månader, kan inte säga exakt vikt. men dom är lätta.

Köpa skidor Völkl 2005?
Nytt datum för skidbeställning - Völkls skidor går ej att få tag på förrän tidigast i slutet av Juni. Beräknar att lägga ordern under vecka 24, hör av Er om Ni är sugna på ett par. Går även att få tag på andra märken.

/Peter

Köpa skidor Völkl 2005?
Om det är någon som är sugen på Völkls puckelskida Dragon Slayer, så kostar de ca. 5700:- med Marker Ti 12 Free.

/Peter

Tillbaka
Topp