Köpa Vans Skor på Internet?

wobbl

Ny medlem
Jag vet att det finns några på www.junkyard.se, på skatesidan. kolla där. fast zoovillage har fler färger.
tycker personligen att dojjan med skulls på e skön :)

Tjenare, Junkyard hade jag redan kollat på såg jag.
De med Skulls på var mitt andraval, så det får nog bli dom!

Tack för hjälpen.

har själv ett par aloha (palmer) fäst blåa.. om du inte har köpt dom en så gör de nu! älskar dom nå grymt mkt;)

fast fetast är dom som har den där oranga himmelbakgrunden från aloha fast över de är det svarta rutor...kanske låter mysko men dom är fan fräscha!

köpte iaf mina på radical sports...

De där Vans skorna med palmer och solnedgångs liknande färg är typ omöjlig att få tag på... såg en brud med såna i Västerås mycket avis.

vasa- var fick du tag på dem? jag vill också ha såna! det skulle vara skit soft och ha såna när man riggar seglen till surfbrädan på Öland!

Tjenare boys. jag uppskattar era tappra försök att hjälpa mig få tag i ett par vans. :)

Idag tisdag så ringde jag till Karltex i Göteborg, Tjejen jag pratade med säger att de är slut så gott som överallt och att de till och med är slut på Vans Lager.
Blir till att ringa Ture Sventon.

hehe, om ni ser några nånstans får ni gärna droppa ett inlägg, ha det så tjusigt!

Jäklar Filip Hammar!

sk8-hi är den enda sköna dojjan från vans. resten är så newschool så de skriker om de.. om du nu måste ha slipons föär att dom är sköna så köper man rutiga.

www.vans.com

ja den där cupen låter fräsch...

crilleus- jag har dom blåa men dom är helt okej dom med.

kalsongen- jag vet att de finns i västerås kvar att köpa :)
så du får väl ta o pumpa cykeln med en gång innan dom tar slut här också ;)

nej!!!!
dom är riktigt OLD-TIME som självaste herr Jimi Hendrix säger :)

radical sports längst ner i centra...finns både svart-vit rutiga å två sorter med palmer...tror jag

lycka till! :)

jaha kolt! tänkte mig att de va en asfräsch partypingla ;) fast dom i scouterna kanske också är så

Tillbaka
Topp