Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
Tänkte köpa twintips till kommande säsong, köpes de efter egen längd eller eget smaktycke?? Har bladat tidigar och skulle vara intresserad av korta twintips typ 120-140 cm fungerar de då jag är 178 cm lång..
HAHAHAHAH, DAGENS! fan vad jag hade skrattat åt dig om jag sett dig i backen haha, jag hade 145 när jag var 11 år, salomon 540, kan kolla om ja harkvar dom. haha
Givetvis köper man efter eget tycke, men jag skulle rekommendera ett par runt din egen längd. Om du promt vill ha mycket kortare så kanske du ska kolla in Icelantic, deras affärsidé är korta skidor. Idiotiskt enligt mig men andra kanske gillar det.
Du bör tänka på att du får mycket bättre balans med ett par längre skidor och att du kan utnyttja flexibiliteten i skidan på ett helt annat sätt om du vill jibba lite extra..
Nej! köp absolut inte så korta! dels att det ser väldigt dumt ut men tekniken skiter sig totalt. inte kortare än 159 skidor! och det är igentligen också väldigt kort.