köpenhamn-genve, eller?

köpenhamn-genve, eller?
Tjosan!

Ja och ett gäng polare drar ner till cham i början av Januari.
Boende är löst och vi ska bara boka flyg, sen kan vi luta oss tillbaka och låta klockan ticka och vänta på att det ska bli dax för avfärd.

Så, flyg var det...
Billigast sägs det vara på Virgin, stämmer, eller hur?
Läste i forumet att biljetterna kan gå för fr.600.-
Flyg från landvetter kostar för tillfället ca 2800. Flyg från köpenhamn kostar ca 800 danska.

Är det Köpenhamn som gäller när man ska flyga ner till cham? Eller hur löser man det på billigast sätt?

Ha d!

köpenhamn-genve, eller?
1:a januari med sas från sthlm till geneve 1300 kr enkelresa.
Samma resa kostar 7000 från göteborg.T o R sthlm 6 :e januari, återresa 30 :e April för 2800:-

Kolla in mr jet! http://www.mrjet.com. Virgin har jag flygit med 2 ggr och det tog mig 12 timmar från geneve till sthlm, fick vänta i bryssel 6 timmar och det är inte ovanligt. Med sas så tar det bara ett par timmar..
Men som sagt du verkar ju bo i göteborg, men det går ju tåg.
Johan

köpenhamn-genve, eller?
Tack för svaret!

Nah jag bor en bit utanför Jönköping, Småland.
Landvetter är den flygplats som är närmst.

Kikade på Mr Jet och jag hittade ett flyg från Landvetter-Geneve, med mellanlandning i bryssel.
Pris: 850kr + flygskatt. Helt ok!

Tack för hjälpen Johhhhan! :P

köpenhamn-genve, eller?
Tjena!

Jagvar på väg till chamonix i vinter och kollade upp lite flygbolag! Jag kunde komma undan med flyg ifrån köpenhamn till Geneve för 1500 kr, det var billigt. Ha lite is i magen bara för dom resorna kommer upp närmare avfärden. Tänk på vikten på flyget, det är den ända nackdelen. Sen i Geneve är det bara att sätta sig på tåget till Chamonix. Annars kan jag rekomendera att ringa UCPA, dom tar 900 kronor för enkel väg till chamonix. Billigt och bra, resan tar bara 24 timmar och sen är ni nere. Man behöver inte tänka på övervikt heller.

Ha det bäst

Christine

Senaste inläggen

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp