Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
Tänkte höra mig för här på forumet om ni har några favoritorter som har mycket korridorer - gärna utanför de gamla favoriterna (cham, valdi, valtho osv).
Lund! Rekommenderas starkt! Tokbra uteliv 7 dagar i veckan. Om man är student vill säga. Korridorerna brukar vara mycket trevliga. Många ungmöer som nyligen lämnat moderns trygga famn och är i behov av gossar som kan lotsa dem rätt genom småtimmarnas äventyr brukar ha någon form basecamp i dem nämligen. Dessutom arrangeras det var fjärde år en hejdundrande tillställning där allt kan hända och då menar jag verkligen allt! Missa inte för allt smör i Småland!
Här kommer det; La Plagne.
Aningens brantare och definitivt inga buckliga skåningar.
Kanonskidåkning med en hel drös korridorer, Couloir Benin, Couloirs Du Serac, Couloirs Des Rossets, Couloirs Des Bourtes, hela sidan på Roche De Mio formligan kryllar av korridorer och olika vägval. Sen har vi ju naturligtvis Bellecote Face Nord Couloir Canadienne.
La Grave.
Les Colouir de Fréaux, Couloirs des Cote Fine och Le Banane-Le Couloir du Lac. Sen ett gäng som jag inte kan namnet på.
Åk till La Grave! http://www.skierslodge.com/2Frameindex.html