Kort säsong cham?

wette1

Ny medlem
Kort säsong cham?
Någon som är sugen på att dela en lägenhet i 4-6 veckor i vinter? Främst under februari/mars men jag är flexibel (kan inte åka ner förrän runt 10 januari dock)

Fick ett grymt sug efter en säsong, men har varken råd eller tid med mer än så här just nu...

Senast ändrad:
Kort säsong cham?
Jag och en polare hade tänkt gör en liknande resa, och sen får vi se om vi trivs riktigt bra så kanske vi/jag stannar längre.
Vart hade du tänkt dig?¨

//Oscar

Kort säsong cham?
Låter nice, jag går i samma tankar! Tänkte mig 4 veckor, får nog inte mer semester... :)
Jag är flexibel med tidpunkten, men åker gärna feb/mars. Har du ngn lägenhet på g?

//Moa

Kort säsong cham?
vi är två tjejer som har planerat att åka ca en månad runt feb-mars. nån som har boende på gång? vi letar för fullt...

Kort säsong cham?
Tjo! Precis samma, men jag kommer nog dra ner tidigare, i slutet på januari, å fem veckor framåt. Men jag har inte kollat nått på lägenheter å så än. Hör av dig så kan vi kolla... Ha d bra/maria

Kort säsong cham?
Har lite liknande planer...
funderade först på att plugga några veckor på Insted i Chamonix men insåg att det blir onödigt dyrt så jag satsar nog på bara åkning. Men du hade tänkt Chamonix lr? jag är öppen för förslag...men gärna Frankrike. Kanske v 9-12 lr så. Lägenheter finns på alpservice.com (dock inte i Chamonix...)

//KArin

Tillbaka
Topp