Kortare säsong Feb & Mars

jakobfink

Medlem
Hej,

Jag leter efter folk att göra en kortare säsong med på ungevär 6-8 veckor under Feb - Mars i Alperna. Jag är 34 år och kommer ta tjänstledighet och fokusera på att åka offpist och gärna topptura en del.

Jag har gjort säsongat tidigare och super taggad på att åka mer skidor i år : )

//Jakob

Senast ändrad:
Fan vad kul! Ska också vara tjänstledig (Januari till Maj) och har också tänkt åka till Alperna. Jag är 27 år, åkt bräda länge och började topptura med splitboard för ett par år sen. Inställd på att få in mycket turer den här säsongen! Skickar dig ett PM.

/ Charlie

Senast ändrad:
Tjo!
Jag är också i farten och planerar en kortare säsong, har tagit tjänstledigt januari-mars. Satsar på att åka massa offpist och turar gärna. I nuläget är jag inställt på Chamonix då dom även har bra klättermöjligheter.
Hade varit gött att kunna dela boende och komma undan lite billigare. Är 29 år och bor i göteborg.
skickar PM!
/
Anders

Jag har också främst tänkt på Chamonix, men är öppen för andra förslag också. Vad för typ av klättring? Mountaineering eller sportklättring inomhus? Hade absolut varit gött att kunna hitta boende tillsammans.

Okej va kul att du också är taggad! :)
Jag tänkte faktiskt på inomhusklättring, dom har lite bouldergym i Chamonix och jag tycker det hade varit kul att hålla igång det!

Skickar dig PM!

Jag och min fru kommer ner till Cham början av Jan till början av mars. Är 34 år och har tagit tjänstledigt för att åka skidor och hänga med vår son.

Har lägenhet inne i byn och hittar gärna lite folk att åka med. Åker några veckor varje år och även om jag inte är superproffs så tar jag mig ner lite överallt. Tänker att två månader kommer hjälp mig ta nästa steg upp.

Har stor bil med oss ner så tänker även utflykter till närliggande orter.

Tillbaka
Topp