Kritik - Media 2 såpa.

henning2

Aktiv medlem
Kritik - Media 2 såpa.
Hejsan!

Min klass har lagt ned väldigt mycket tid endast för att få detta intro klart, våran lärare "Eje" är väldigt väldigt nöjd. Kommentera gärna på youtube så han läser det och kanske får en uppfattning om hur d***** det egentligen är, för jag blir så trött på han.

OBS: Jag var inte med utan producerade musiken med Peter Zandqvist istället, som tur var.

Mvh Christian

Kritik - Media 2 såpa.
haha ganska roligt intro, men finns mycket att slipa på, väldigt långa klipp = segt, och då skulle ni kunna fyllt ut med lite närbilder, tex när hon suger i sig kokainet så skulle ni kunna haft en närbild på linan och sugröret eller vad det var, hade gett lite action i filmen samt att man ser vad hon gör!

sen på toalettklippet när de står två brudar längst bort så är det sjukt mycket luft ovanför deras huvud, sånt ser inte bra ut.. jag antar att ni inte har någon viktig detalj i taket att ha med? isåfall, SÄNK kameran! då lägger man fokus på de som man faktiskt vill se! (handfatet där han dricker vatten syns ju inte ens??!)
Även här skulle du kunna haft närbilder på tjejerna på nått vis för att tillföra mera action!

Idén är grym! sjukt roligt med killen inne på toaletten! HAHA
men ni skulle kunna lagt lite mera tid på att tänka igenom hur ni skulle filmat och redigerat för att få lite mera "händelse" i filmen.

Jag gillade den iallafall, förstår att eran lärare gjorde de också! =)

Senast ändrad:
Kritik - Media 2 såpa.
du vill att nån ska kommentera på klippet så att eran nöjda lärare egentligen förstår hur dåligt du tycker att det är? eller?

Kritik - Media 2 såpa.
noname1233211 (2 timmar sedan) Visa Dölj 0 Markerat som skräppost Svara kommenterar så att din lärare enligt henning förstår att detta är dåligt

Schysst...

id^^t

Kritik - Media 2 såpa.
Fan går ni i tvåan? Det var det sämsta.
Mycket att ändra på, musikvalet framför allt, bildbinklar. det var fan helbilder all over. Wtf man ingen vill se helbilder! En film ska mestadels bestå av närbilder och halvbilder! Sen som jespernator sa, varför så mycekt luft över huvet? och man ser itne ens handfatet.
Har ni hört talas om att man inte ska panorera åt två håll i ett klipp. shit dendär strypscenen var hemsk.
Annars var det väl rätt okej, ändra en del bara^^ handlingen kan säkert bli bra.

Kritik - Media 2 såpa.
Din klass har lagt ner väldigt mycket tid för det introt!
Vad var det som tog sån lång tid då om man får fråga? Var det att sätta ljuset? Eller hitta dem snyggaste vinklarna? Eller kanske var det storslagna skådespeleriet? :O

Nej seriöst, det där var det sämsta jag sett typ och ni går i årskurs 2? Ni är inte seriösa med den filmen hoppas jag :(

"Eje" borde få sparkNNN, sry för h8.

Edit: Elin gjorde en riktig höjdarinsats tycker jag, det blev ju trots allt lite lurigt där på slutet.

Senast ändrad:
Kritik - Media 2 såpa.
Det där är inte acceptabelt när ni går i 2an. Ni har inte med nått av grunderna man får lära sig i ettan.. +att hela klassen är med o.O
Tycker ni kan snabbspola "Eje" sparken, så blir nog hans liv svartvitt med taskig vinkel..

Tillbaka
Topp