Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Jag har demOk, detta är kanske inte skidor, men fan vad denna tråd triggade igång starka minnen av dessa Hologram Goggles från Scott som stod högst upp på min önskelista sådär i början på 2000 talet. Blev aldrig några för min del... och de får man väl vara glad för idag. Haha
![]()
efter SX 91
Val Thoréns 2003 smattrade en kille förbi mig på ett offpiståk med ett par Salomon Pocket Rocket..Salomon Pocket Rocket förtjänar väl en plats på listan. Var ju sjukt bred med en midja på 90mm?
https://www.freeride.se/prylar/skidor/2002/salomon/pocket-rocket.html
Stämmer precis, gammal smalskidåkare, blev pålurad ett par låne Katana för en vecka i Alagna.Haha! Tänkte föreslå Katana!!!1 igår men kunde inte komma på Jibberisch nick så jag lät det beroDet kändes på nåt sätt fel att föreslå utan att tagga. Tilläggas om Katanan kan väl också att den lite grand gift ihop många gamla åkare med bredare freeride-skidor
Får jag säga Bibby då? Näst intill oförändrad sen iaf 2010 (även om den varit ute på villovägar under några år)
Sen håller jag helt med
@Heddious här ovan. JJ (även om jag inte gillar den själv men den är ju lite en institution) och Dynastar Legends var ju liksom "skidan" med stort S för alla freeriders ett tag.