Kungberget!

Kungberget!
röda landningarna var nästan bara is när jag var där förra helgen, men de lär ju vara fixat nu...

Eller du kanske menade backarna, men typ samma sak där...

Kungberget!
Av: KIKO_94 | Idag 00:47 Citera
röda landningarna var nästan bara is när jag var där förra helgen, men de lär ju vara fixat nu...

nej jag menade hoppen men gick det och köra då?

Kungberget!
Av: Fredriksson97 | Idag 08:34 Citera

Det gick ju att köra, men det var inte bra. Men de borde ju ha pistat och sånt så nu är det säkert bra.
Det beror ju oxå på hur många ungar det är i parken som bara åker över landningarna och sladdar överallt...

Kungberget!
Av: KIKO_94 | Idag 08:52 Citera
Av: Fredriksson97 | Idag 08:34 Citera

Det gick ju att köra, men det var inte bra. Men de borde ju ha pistat och sånt så nu är det säkert bra.
Det beror ju oxå på hur många ungar det är i parken som bara åker över landningarna och sladdar överallt...

kungsberget skrev nyss att det inte var is. sisst jag var där så stog det ungar på båda svarta hoppen hela tiden:P

Kungberget!
ja är locol i kkungs och förra helgen var de asbra vädeer, inte så isigt och det har varit plusgrader hela veckan, men idag så började de snöa smycket så det är inte isigt men mycket snö om de förtsätter snöa inatt:)

Kungberget!
Av: Maximilian-Larsson | Idag 14:23 Citera
ja är locol i kkungs och förra helgen var de asbra vädeer, inte så isigt och det har varit plusgrader hela veckan, men idag så började de snöa smycket så det är inte isigt men mycket snö om de förtsätter snöa inatt:)

för jag ska valla skidorna i dag så får nog fart även fast det är snö;)

Tillbaka
Topp