Kungsberget

Shine

Ny medlem
Kungsberget
Hejsan!
Är det någon som varit kungsberget i år?
Jag och några kompisar hade tänkt att åka dit imorgon men vi vet inte om parken är öppen så jag undrar om det är någon som vet.

Uppskattar alla svar om hur det är nu så skriv på!

mvh Pontus

Kungsberget
Jag var i Kungsberget förra helgen. De tjuvöppnar ett par lördagar mellan kl 11-15 innan den riktiga premiären den 11/12. Helt ok i backen, mycket konstsnö men i ordentliga mängder. Jag är ingen parkmänniska men ett par hopp hade de hunnit bygga upp. Kanske finns mer denna helg. Skulle ha åkt dit om jag inte haft annat på gång.

Lycka till!

Kungsberget
Hejsan, jag bor i Sandviken så kungsberget är min hemmabacke. Jag var uppe i söndags och då hade dom fått upp 5 backar, ett bigjump med ca 12 meters platå, ett litet hopp med ca 3 meters platå och två räcken (rakt 5meters och kink 3+5). Hoppen låg i slutet av restaurang och gammelbacken, altså inte där parken normalt ligger. Jag blir inte ett dugg förvånad om dom har fått upp fler backar, hopp och räcken till den här helgen, men jag kan inte lova något.
Telefonnumret till parkansvarig hittar du här www.01-productions.com/snowpark/test/main.html om du har lust/ork att ringa.

Mvh
Oskar

Tillbaka
Topp