Smulad_kotte
Ny medlem
Kungsberget
Tänkte bara höra om det är nån som vet hur det ser ut i kungsberget nu med park och snö och sådant?
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
okej var det mycket folk när du var där ?phsve sa:jag var där igår och dom hade typ 7 rails o två hopp och det var i resturangbacken!
men det var ganska isigt och hårt i hoppen tyckte jag iaf.
men det var värt att åka dit.
Jorå de funkade med farten, men man fick ta sats ändå uppifrån den första railen nästan, och till det lilla hoppet behövde man mer fart konstigt nog :STrail-Dude sa:Var där idag .. Railsen var superbra ! men hoppen var cp , man fick ingen fart =(
hoppas du skämtar jag var där i måndags och för att landa bra i lilla hoppet kunde jag ta fart innan branten vid 5 meters räcket :O och stora hoppet typ vid 8m boxen..Johan4597 sa:Jorå de funkade med farten, men man fick ta sats ändå uppifrån den första railen nästan, och till det lilla hoppet behövde man mer fart konstigt nog :STrail-Dude sa:Var där idag .. Railsen var superbra ! men hoppen var cp , man fick ingen fart =(
Sök på videoklipp, finns lite klipp från kb.rasmusmilton sa:det skulle var nice![]()