Kungsberget

Kungsberget
två hopp, ett rött och ett blått, byggt på samma mängd av snö.
7 rails, då 5 är före hoppet och 2 efter.

inte så mycket snö med de duger.

e: fortfarande resturangbacken ja.

Senast ändrad:
Kungsberget
jag var där i onsdags och jag tycker det va lite sugigt, för det första är det lilla parken som är öppen så det är ca 5 rails/boxar sen 1 hopp i slutet med 2 olika kickar att välja på. för det andra är det 10000 personer i parken och när man åker i inrunet till hoppet kommer små kaxiga ungar och kör framför !

Kungsberget
jag var där igår och dom hade typ 7 rails o två hopp och det var i resturangbacken!
men det var ganska isigt och hårt i hoppen tyckte jag iaf.

men det var värt att åka dit.

Kungsberget
Var där idag .. Railsen var superbra ! men hoppen var cp , man fick ingen fart =(

Kungsberget
JAg och några till var sugna på att dra upp till kungsberget i helgen. Men när jag besökte deras hemsida stod det att all backar var stängda (ifyllda med RÖTT)

Stämmer detta? eller e miniparken öppen?

tjo!

Kungsberget
Johan4597 sa:
Trail-Dude sa:
Var där idag .. Railsen var superbra ! men hoppen var cp , man fick ingen fart =(
Jorå de funkade med farten, men man fick ta sats ändå uppifrån den första railen nästan, och till det lilla hoppet behövde man mer fart konstigt nog :S
hoppas du skämtar jag var där i måndags och för att landa bra i lilla hoppet kunde jag ta fart innan branten vid 5 meters räcket :O och stora hoppet typ vid 8m boxen..

Tillbaka
Topp