Kungsbygget?!

Moggelito

Ny medlem
Kungsbygget?!
Någon som varit på kungsbygget i skåne nyligen? Tyvärr säger inte deras hemsida någonting... Hur är deras "funpark"? Är det värt att åka dit (bor i malmö).

Har åkt bräda ett tag nu o vill lära mig o hoppa osv.. känns som att det kan vara ett bra ställe att börja på.. om någon har bilder därifrån är jag tacksam om ni kan dela med er!

tack!

Kungsbygget?!
vallåsen är värt ett besök enligt många och de är väl klart att de är lönt att köra från malmö de tar bara 20min mer än för mig och för mig tar de typ timmen att komma dit ta en dag kör vid halv 11 och åk av dig lite för fan...

Kungsbygget?!
Vallåsens park är rätt schysst i år, en mängd olika rails, en rejäl corner och åtminstonde 2 hyfsade hopp. Dessutom en relativt fin puckelpist som lanskrona skidklubb tränar i ibland har jag för mig...

Kungsbygget?!
ja, vallåsen har jag varit på iår... det va ganska sjysst... men massor av folk. anledningen till att kungsbygget är aktuellt är för att de har nattåkning på lördagar 18-24. Förhoppningsvis inte så mycket folk då...!

tack för era svar..!

Kungsbygget?!
jaha på såvis... men du kan ju dra till vallåsen för deras park om inte annat och förflytta dig den lilla biten till kunsbygget när nattåkningen börjar... kan inte tänka mig att det är så mycket längre till kungsbygget eller har jag fel?

har aldrig varigt där då jag inte hört så mycket gått om de...

Kungsbygget?!
näe, det är en mil lr nått... men jag har för mig att jag har hört att kungsbygget alltid har haft bättre funpark... låter logiskt eftersom de skall ha sämre pister... måste ju kompensera med nått :P

Kungsbygget?!
´det blir att jag åker dit på lördagkväll iallafall... kan ju rapportera tillbaka mina erfarenheter här för övriga... ska även försöka fota parken lite o lägga upp bilderna på min sida.

Tillbaka
Topp