Kvinnlig sw 1000?

Kvinnlig sw 1000?
haha fan tvek asså, blev chockad när jag kollade x-games och us-open och såg hur otroligt värdelösa dom faktiskt är. Det är ju faktiskt inte sååå mkt fysik inblandat.
Kolla på gymnastik, där snurrar dom ju som bara den!

Skärpning tjejer!

Kvinnlig sw 1000?
En sak är att killar alltid kommer ligga på en högre nivå i alla sporter =/
Men keeep it up giiirls'

Sjuka tjejer de där, som kan snurra så mkt :)

Senast ändrad:
Kvinnlig sw 1000?
Ingen som landat en ännu...
Kaya var nära förförra sommaren, men hon har varit skadad en längre period nu...

Sara landade en 10 i pipe förra våren.

Senast ändrad:
Kvinnlig sw 1000?
Jag tror den största anledning till att tjejer i actionsporter inte har lika hög nivå som killarna är att tjejer saknar den där viljan att pusha gränser som killar har. Killar är alltid mer vågade och extrema, just därför som fler killar föds men att det jämnar ut sig i längden. Sen är allmäna inställningen hos oss som utövar sporten att tjejer inte är lika extrema och bra vilket också påverkar.
Det finns dock riktiga galningar som är tjejer i sporten. Ta tex Ingrid Backstrom, hon är bra heeeelt galen på berget. För att citera en i filmen MSP Push: "when you see her ski, youre like: Fuck!"

Kvinnlig sw 1000?
jag har sett tjejer landa 900 men jag tror att ingen landar 1000, hur skulle det gå till?
Jag tror att du ändå menar 1080, eller?

Det finns en tjej som heter Keyla (tror jag) som landade in 1080 en gång i Aspen eller någon stans i colorado.

Kvinnlig sw 1000?
har fått för mig att sarah burke landar en sw 10 i matchstick film, men kan ha varit en rak 900 också.. johan kristoffers vet nog vad han snackar om

edit WTF !?!?! kollade filmerna johankristoffers hade! Hon lär ju lätt vara grymmaste female åkaren i världen? btw tyckte jag krsiti leskinen var hyffsad förut i typ xten lr ngn drog ganska smutha 7or och 5or, men har fått bevisat genom us open att så var inte fallet.

Senast ändrad:
Kvinnlig sw 1000?
SverigeTomten sa:
jag har sett tjejer landa 900 men jag tror att ingen landar 1000, hur skulle det gå till?
Jag tror att du ändå menar 1080, eller?

Det finns en tjej som heter Keyla (tror jag) som landade in 1080 en gång i Aspen eller någon stans i colorado.
nej menar sw 10 grader:)

Kvinnlig sw 1000?
Jag är ganska säker på att fröken Burke sätter 1080 i pipe. Hon gjorde det nämligen i whistler. Första kvinnan som satt det i tävling.

Kvinnlig sw 1000?
axlll sa:
är ni dum eller? vafan vet ni inte vilken KVINNA som gjort 10 i pipe så är ni ganska efter.
Och vi alla älskar såna här fina, givande inlägg i forumet.

On topic: Som de flesta har sagt så finns det tjejer som dragigt 10or men så vitt jag har sett(!) är det inte nån tjej som drar sw 10.

Kvinnlig sw 1000?
Har inte sett mycket..: Men Burke var ju okej på att åka i alla fall! Om det var i seven sunny days. Känns som om hon skulle kunna dra till en 1080 iaf. Vet dock inte om hon har gjort det.

Kvinnlig sw 1000?
JohanKristofers sa:
Ingen som landat en ännu...
Kaya var nära förförra sommaren, men hon har varit skadad en längre period nu...

Sara landade en 10 i pipe förra våren.
Perfektaste landningarna eller vad? shiiet och ja har inte ens hört talas om henne förut:O

Tillbaka
Topp