Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
nej menar sw 10 graderSverigeTomten sa:jag har sett tjejer landa 900 men jag tror att ingen landar 1000, hur skulle det gå till?
Jag tror att du ändå menar 1080, eller?
Det finns en tjej som heter Keyla (tror jag) som landade in 1080 en gång i Aspen eller någon stans i colorado.
Och vi alla älskar såna här fina, givande inlägg i forumet.axlll sa:är ni dum eller? vafan vet ni inte vilken KVINNA som gjort 10 i pipe så är ni ganska efter.
Jon olsson?axlll sa:är ni dum eller? vafan vet ni inte vilken KVINNA som gjort 10 i pipe så är ni ganska efter.
ooohh!!Viktoria-L sa:Jon olsson?axlll sa:är ni dum eller? vafan vet ni inte vilken KVINNA som gjort 10 i pipe så är ni ganska efter.
wordePousette sa:titti kan ju snart switch 7
Kvinna? :PViktoria-L sa:Jon olsson?axlll sa:är ni dum eller? vafan vet ni inte vilken KVINNA som gjort 10 i pipe så är ni ganska efter.
ironi lilla vänJoeloel sa:Kvinna? :PViktoria-L sa:Jon olsson?axlll sa:är ni dum eller? vafan vet ni inte vilken KVINNA som gjort 10 i pipe så är ni ganska efter.
bäst att byta namn då. :Ptitti540 sa:wordePousette sa:titti kan ju snart switch 7
klyftig flicka!! not.Viktoria-L sa:Jon olsson?axlll sa:är ni dum eller? vafan vet ni inte vilken KVINNA som gjort 10 i pipe så är ni ganska efter.
Perfektaste landningarna eller vad? shiiet och ja har inte ens hört talas om henne förut:OJohanKristofers sa:Ingen som landat en ännu...
Kaya var nära förförra sommaren, men hon har varit skadad en längre period nu...
Sara landade en 10 i pipe förra våren.