Lacka om skateboard?

• Trådstartare Trådstartare R-R
  • Start datum Start datum
R

R-R

Guest
Lacka om skateboard?
Nu är det så att jag vill lacka om min skateboard. Jag hade planerat att först slipa ner den den gamla färgen och därefter spraya(?) på med grundfärg och sedan en kool royalbluefärg med vita detaljer.

Min fråga till er på FR är nu som lyder: Vad ska jag använda för färg? Är helt lost i frågan behöver därmed lite hjälp. Länka gärna till färgen om ni kan.

Tack på/i förhand

R-R

Senast ändrad:
Lacka om skateboard?
SimonG sa:
du ska INTE använda typ grafiti,mountana spray den riner och kass kvala på den gå på nån dyrare spray
Amen kan du kanske name-droppa några märken och kanske återförsäljare?

Senast ändrad:
Lacka om skateboard?
R-R sa:
SimonG sa:
du ska INTE använda typ grafiti,mountana spray den riner och kass kvala på den gå på nån dyrare spray
Sluta inleda varje mening med amen.

Ang. färgen så ser jag ingen anledning till att lacka om, färgen kommer hur som helst att var bortnött på 2 veckor om du ens använder skateboarden.

Lacka om skateboard?
Gudrunnator sa:
R-R sa:
SimonG sa:
Sluta inleda varje mening med amen.

Ang. färgen så ser jag ingen anledning till att lacka om, färgen kommer hur som helst att var bortnött på 2 veckor om du ens använder skateboarden.
Jag kanske gillar att inleda meningarna med Amen(läs yttrandefrihet och tryckfrihetslagen)... Saken är den att jag kommer att få en av mina kompisars nästan oanvända bräda till ett mycket bra pris.. Problemet är att brädan har en väldigt ful graphic, svart med lila bam-märke på. Därför tänkte jag lacka om den. För övrigt svarade du inte på frågan, vilket resulterar i att ditt inlägg klassas OT. Svara inte om du inte håller dig till ämnet.

Lacka om skateboard?
håller med Gudrunnator tbh.

Vilken lack du än använder kommer att nötas bort om du använder skateboarden väl, så då kommer det bara vara onödigt att betala för en sprayfärg som du kommer nöta bort direkt.

Lacka om skateboard?
laque sa:
håller med Gudrunnator tbh.

Vilken lack du än använder kommer att nötas bort om du använder skateboarden väl, så då kommer det bara vara onödigt att betala för en sprayfärg som du kommer nöta bort direkt.
dant sa:
dumaste iden jag hört. när du skatar så försvinner ju färgen direkt sen.. haha
...
LÄS VAD JAG SKRIVIT! du behöver inte svara om du inte svarar på frågan som jag ställt!

Senast ändrad:
Lacka om skateboard?
men jag vet inte riktigt nått om färgen, men det borde väl finnas nån färg som är för trä? :) eller nått?

och SimonG, lovar du typ sprayade 2cm från det du sprayade på ;) haha

Lacka om skateboard?
R-R sa:
Nu är det så att jag vill lacka om min skateboard. Jag hade planerat att först slipa ner den den gamla färgen och därefter spraya(?) på med grundfärg och sedan en kool royalbluefärg med vita detaljer.

Min fråga till er på FR är nu som lyder: Vad ska jag använda för färg? Är helt lost i frågan behöver därmed lite hjälp. Länka gärna till färgen om ni kan.

Tack på/i förhand

R-R
Vänd dej till en FÄRGAFFÄR, tror att dom kommer att dej all den info/tips vad det gäller din lackning.

Lycka till

Lacka om skateboard?
satan. låt grabben lacka brädan om han vill de. varför ska han vara som alla andra...

jag skulle rekomendera att du går till en färgaffär å pratar med dom.. är dom vettiga så kan dom blanda en burk åt dig.

Tillbaka
Topp