bernie10 Ny medlem 2010-11-24 laga bindningar. #1 på mina burton custom bindningar så har plaste på hälstödet delats någon som har nåt bra tips på lim för o fixa dom?
på mina burton custom bindningar så har plaste på hälstödet delats någon som har nåt bra tips på lim för o fixa dom?
G GaJoL Medlem 2010-11-26 laga bindningar. #3 Jag har fått ut 2st nya på garantin, prova det! Då med 2 år gamla bindningar köpta på rea för 900kr, gäller att ha flyt!
Jag har fått ut 2st nya på garantin, prova det! Då med 2 år gamla bindningar köpta på rea för 900kr, gäller att ha flyt!
SverigeTomten Ny medlem 2010-11-26 laga bindningar. #4 Skaffa nya! Union Force - Antagligen värdens bästa bindning
J Jiv Medlem 2010-11-26 laga bindningar. #5 Försök att få ut ny base plate på garantin eller köp nya bindningar. Burton's heel cup sitter väl fast i basplattan och kan inte bytas ut?
Försök att få ut ny base plate på garantin eller köp nya bindningar. Burton's heel cup sitter väl fast i basplattan och kan inte bytas ut?