lägenhet bokad i S:t Anton. söker 2 rumskompisar!

isabella1

Ny medlem
Hallå!

Vi har fixat en lägenhet i Pettnue, strax utanför S:t A (ca. 10 min med buss). Den är 65 m2, 2 sovrum, 2 badrum, stort kök. Nära till skidbuss och liftsystem. Söker två personer att dela boendet med mellan 28dec och 28apr. Hyran ligger på ungefär 1500 euro per person och säsong. Finns möjlighet till parkering och skulle därför vara bra att dela med några som har bil och kanske kan tänka sig samåkning från sverige. Hör av er om ni tycker det här låter intressant! Ser fram emot vintern och att dela boenden med några schyssta lirare! /isabella & viktoria

Grattis till det fixade boendet. Har varit i kontakt med ett par hyresvärdar i Pettneu men inget napp ännu. Inte farligt dyrt var boendet ni fick heller. Är dock måttligt intreserad då min kompis och min säsong blir kortare och ni förmodligen letar efter några att dela med hela perioden ut. Hittar ni inga passande som ni vill dela med (vilket skulle vara en sensation) så är vi intresseade de första 2 och en halv månaderna.
Lycka till!!

hej! vi e jätteintresserade, jag och ola! det vore jättenajs om vi kunde haka på! mitt nummer är 0768676464!
detta e det bästa jag har hört för våra planer e samma! ja dör om vi inte får följa med! hahah.
det går inte att få hyran till 12 per pers o säsong???
well... j ahoppas ni hör av er, ja o ola e asballa!
haha.
kramar

Tja, om det finns plats kvar så är vi väldigt intresserade jag och min polare. Vi har planerat in liknande datum i st.anton. ´Vi har även bil som vi tänkte rulla ner i, så det vore ju kanon om vi kunde få plats i eran lägenhet! Båda tjugo år och väldigt schyssta killar! haha
Hälsningar / Patrik och Jesper

HEy.. Jag å min polare ska ner till Anton, vi ska köra ner.. vi kör ner i slutet av december..

hör av er :)

Här är en som är väldigt intresserad! finns det fortfarande plats kvar eller är det borta med vinden?
har ingen bil men ett körkort.. hör av er! ditt_datt@hotmail.com
Jag är förövrigt 19 år och en väldigt glad själ
sofie

Intresserad som faan!
Låter helt perfekt ju!
Jag har körkort & möjligen bil.
Hör av er tjejer!
Kramar

Hej! Väldigt intresserad. Tänkte själv åka ner exakt samma datum, ungefär.
Har körkort men inte tillgång till bil, men det kanske kan lösas på ngot sätt.
Hör av er !
Kram/Sophie

Hej! vi är två som har planer på Anton i vinter. Saknar dock bil, men resan dit ordnar sig nog. Hör av er om ni har platserna kvar! Bonnjohan@hotmail.com.
Vi är mycket intresserade!
// Johan

Tillbaka
Topp