Lägenhet i Chamonix!

Lägenhet i Chamonix!
Heey!

Har planer på att dra till Chamonix för en säsong och har hittat en lägenhet som verkar bra! Har dock lite platser som måste fyllas...

Lägenheten ligger i Chamonix Sud, nära till liftar och bussar. Kostar £ 6720 för hela säsongen (ca 78 000 kr) och är ledig från oktboer till maj, om det är någon som vill ner tidigt... Det finns sju sovplatser men den är 36 m2 så det blir nog jävligt trångt om man bor så många ;) Annars ser den fin ut, två våningar, litet kök, balkong och två badrum. TV, DVD och stereo finns!

Hör av er så snart som möjligt, här eller karinklemedtson@hotmail.com!

Har inga platser!

Senast ändrad:
Lägenhet i Chamonix!
Låter väldigt intressant för två grabbar som gick ut gymnasiet i våras! Hur många är ni i lägenheten just nu, och hur många har du tänkt ta in?

Senast ändrad:
Lägenhet i Chamonix!
Vi är fyra grabbar i 20 års åldern som hade tänkt att säsonga i chamonix,VI ÄR SJUKT SUGNA KAN MAN SÄGA! vi är vana att bo trångt men vi är ändå väldigt rumsrena av oss tycker jag. Jag tycker att det låter intressant, skulle vilja veta hur många ni är nu osv osv.

Mvh A.R

Lägenhet i Chamonix!
Tja!
Låter intressant, åker troligtvis själv. Som det ser ut nu så åker jag dec-mar.
Letar boende och har svarat på några olika trådar här, men måste säga att detta verkar mest intressant hittills.

Hör av dig är du snäll! msn: kubakarl@hotmail.com, facebook: Karl Ahlberg

//Kalle, 24år Göteborg

Lägenhet i Chamonix!
tja!
bättre sent än aldrig.. men har ni fortfarande platser kvar i er lya?
vi heter Johanna och Hanna och är två snowboardåkande 19-åriga tjejer som helt klart vill säsonga i cham i vinter! våra motton lyder "billigt är bra" och "trängt är mysigt" så detta låter som ett höjdaralternativ!

hör gärna av er till nån av oss :)
Msn: sunshiine_90@hotmail.com / hanna_aman@hotmail.com
mobil: 0730421960 / 0768493808
/ Johanna och Hanna

Lägenhet i Chamonix!
hej,

jag är 23 år och tänkte åka ner och åka sjuka mängder skidor, så jag söker boende. om ni har en plats över, maila gärna på marianneberg1@gmail.com .

ha det gött sålänge!
/marianne

Lägenhet i Chamonix!
Tjenare!

En kille på 18 bast som är sjukt taggad på att åka ner till chamonix för att åka skidor och festa. har ni fortfarande någon lats över? I sånna fall hör av er till mig på jakob_saxby@hotmail.com, vore grymt

Peace in the middle east

Tillbaka
Topp