Hej,
är kanske lite sent ute, men jag o en polare (två skånetjejer) är väldigt intresserade av ett boende.
Vi tänkte åka ner i början av December
ni får gärna höra av er emmsi@hotmail.com om ni inte redan tilsatt platserna. Om inte annat så ses vi i St. Anton
Ha de gött
Emma