Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
hej alla där ute
jag o en polare till mig skall styra vår kosa till St Anton i vinter.
vi har nu ordnat en lägenhet från 22 november, men vi behöver två bums till. gärna med bil. hör av er om ni är intresserade.
Tjena!
Jag heter Micke och är 23, ska ner med Pär 23. Vi ska köra ner med Pärras bil och ha det gött någr månader. Vi har jagat lägenhet ett tag nu men det har inte gett någon utdelning. Vill ni dela ert boende med oss så är det ju helt suveränt. Hör gärna av dig till mig på tel: 0730-358447 eller e1mikjan@stud.slu.se.
Hallo
Jag och en polare har oxå tänkt att ner och göra en säsong i st anton. Vi har hållt på och letat boende men inte hitta något än. SÅ vi skulle bli väldigt glada om vi kunde bo i er lägenhet. Var ligger den? vad kostar det?
Vi är två 19-åriga gbgtjejer som tänkte dra till St.Anton så fort som möjligt innan det blir riktig höst här hemma. Slutet av November skulle vara perfekt! Söker boende. Hur mycket skulle det kosta? Har ni jobb? Hör av er!
jag vill bo med er!!!
Om ni har någon plats över får ni gärna höra av er till mig. Vem är då jag? 27-årig Viktor studerande i uppsala med bakgrund som kock (vädjar till era strupar) som vill ner å bränna lite lagg (skidor å telisar). Hör av er om det passar.
Hej!
Vi är två tjejer från skåne som också ska ner till St anton i vinter.
Vi har inte fixat någon lägenhet och vi är inte svåra att bo med er.
En mix är aldrig fel. Hör av er till oss om ni inte redan fixat andra..
Hej,
är kanske lite sent ute, men jag o en polare (två skånetjejer) är väldigt intresserade av ett boende.
Vi tänkte åka ner i början av December
ni får gärna höra av er emmsi@hotmail.com om ni inte redan tilsatt platserna. Om inte annat så ses vi i St. Anton
Jag skulle tycka det va skit kul att bo med er och åka skiten ur st anton! Jag kanske är lite sent ut men för att smutskasta mina konkurenter vill ni egentligen inte bo med tjejer! Det funkar liksom inte! Jag e en kille på 20 år från sthlm som gilllar allt här i livet! Jag har bil men blev just av med lappen så kan själv inte köra! Hör av er så blir jag glad!!