Lägenhet i StAnton

Fridaj

Ny medlem
Lägenhet i StAnton
Vi är två tjejer som ska åka ner till StAnton i vinter för att säsonga.
Håller nu på att leta lägenhet och har kollat runt lite efter olika alternativ.
Hittat några tänkbara både inne i Anton och i StJacob.

Tänkte höra här fall det finns någon som kan tänka sig att dela med oss
eller om någon redan har hittat nått bra o söker två inneboende.

Smell you later.

/Frida och Lina

friido_@hotmail.com , lina_edstrom77@hotmail.com

Lägenhet i StAnton
Vi är två grabbar som också tänkt dra ner till St-Anton i vinter. Vi har varken fixat boende eller jobb, tänkte att det löser sig väl när man kommer ner (början av dec) men det vore inte helt fel attt lösa boende redan nu. Vi är i alla fall intresserade av att slå ihop oss för så billigt boende som möjligt.

När tänkte ni åka? Stanna tills?

jonathan_hilborn@hotmail.com
/Jonathan

Lägenhet i StAnton
jag delar gärna boende i st anton eller i närheten. Det blir rätt dyrt om man inte knör lite:P hmm, har ni tänkt att jobba eller bara åka?

Lägenhet i StAnton
Fridaj sa:
ska jobba också. har nog lite för taskig ekonomi för att bara leva livet där nere ;)
? Förra året vid den här tiden hade jag 22 kr, då bokade jag boende för 25 000 kr för säsongen... Drog till norge och drog ihop 65 000 kr till dec och wips, jag slapp jobba i Anton. Ut med dig och jobba nu och åk i anton istället.!

Lägenhet i StAnton
ja jobbar för fullt nu i höst.
så jo pengarna lär väl finnas där. men vill ju inte bara slösa där nere.
dels kanske de blir segt att inte ha ngt jobb alls eller ?

Lägenhet i StAnton
Jeg er også på utkikk etter boende desember - april. Bodde i Haus Anita i St. Jakob forrige sesong. Litt langt fra sentrum. Vil bo litt nærmere i vinter.
forum_line@hotmail.com

Lägenhet i StAnton
Tjena vi är 3 st killar 19 år som ska säsonga i St Anton! Fridaj och co har ni möjligtvis några tips om hur man hittar ett boende! Vi har kollat runt en del men har i princip bara hittat semesterboende!
Hade vatt skit snällt ifall någon hade velat hjälpa oss!

eyermann88@hotmail.com

Hade fint och tack!

Lägenhet i StAnton
Tja! Är absolut intresserad! Har inget boende själv men är gärna med o delar på hyran... Speciellt trevligt med fler tjejer=)

Lägenhet i StAnton
hey you.

ja det l`ter ju toppen! vi ´r òcks`tv`stycken tjejer som `ker ned till st anton
i december fñr att s´songa och behñver n`gon att dela l´genhet med, kanske
kan sl`ihop oss? vi hade t´nkt stanna tills snñn fñrsvann och det antar jag att ni ocks`vill :)

( bor just nu i barlceona, d´rfñr funkar inte riktigt tangentbordet som det ska, haha)

min msn ´r; chall3@hotmail.com och sandra_selma@hotmail.com
vore kul att hñra fr`n er!

/ Challe & Sandra

Lägenhet i StAnton
allaa vill till anton! tråkigt om man inte hittar boende.. jag och två kompisar födda 86, mkt snälla fina killar delar järna!

Lägenhet i StAnton
Jag ska också till st.anton, åker ner i början på december på något sätt..
Behöver någonstans att bo därnere, delar gärna!!
Kille, 23år, kan laga mat, trevlig osv :D bhynd@spray.se

Lägenhet i StAnton
Tänkte börja bestämma sättet att komma ner till St-Anton snart, ska ner med en polare som i slutet av nov börjar på dec. Någon som är sugen på att hänga med buss, flyg eller bil kanske? åka ner och sen dela boende för att få ner priset.
En skidåkaren en på snowboard, letar offpist.

/Jonathan

Lägenhet i StAnton
jag är på att samåka ner. väldigt öppen vad gäller datum o färdmedel ner.
flyg kan väl dock bli lite svårt med all packning som ska med ?

Lägenhet i StAnton
Fridaj sa:
jag är på att samåka ner. väldigt öppen vad gäller datum o färdmedel ner.
flyg kan väl dock bli lite svårt med all packning som ska med ?
Flyg med sas, väldigt snälla :) Åkte hem med 65 kilo, en 180 liters hockytrung och en FET snowboardbäg med 3 brädor etc. Båda som specialbagage. Kostade inte en krona efter man pratat lite snällt );

Lägenhet i StAnton
Jonathan-H sa:
Tänkte börja bestämma sättet att komma ner till St-Anton snart, ska ner med en polare som i slutet av nov börjar på dec. Någon som är sugen på att hänga med buss, flyg eller bil kanske? åka ner och sen dela boende för att få ner priset.

/Jonathan
Jeg er gjerne med å dele boende.

Lägenhet i StAnton
Tjenare! jag e sugen. o åker jag ner så är det ju ganska gött o dela boende med någon. när åker ni ner o vad ligger hyra o så på?

Lägenhet i StAnton
Jonathan-H sa:

/Jonathan
Jag tänkte också dra, allt mellan nu och december är väl lagom att dra. ska åka själv så hänger mer än gärna på er ner, bor nere i skåne så tar ni bilen hoppar jag på, på vägen:D meddela när ni vet mer om ressätt osv.

Tillbaka
Topp