Lägenhet uthyres i Åre

Lägenhet uthyres i Åre
TjA!

Hyr ut en box frsh tvåa i Åre från och med nu till och med November, men det behöver inte nödvändigtsvis vara den perioden.

Är det någon intresserad hör av er till mig..

Fridens...

Lägenhet uthyres i Åre
Kære Simon...

Min kæreste og jeg leder efter en lejlighed for hele sæsonen 08-09 ... kender du måske nogen...???

Bedste hilsner

Kent

Lägenhet uthyres i Åre
Kære Simon...

Min kæreste og jeg leder efter en lejlighed for hele sæsonen 08-09 ... kender du måske nogen...???

Bedste hilsner

Kent

Lägenhet uthyres i Åre
Hey! jag & en vän letar lägenhet till vintersäsongen!
Från dec/jan- maj

vart ligger den?? är den ledig den perioden??

/ Mvh Linn Oredson

Lägenhet uthyres i Åre
Hallå Simon! Jag är väldigt intresserad faktiskt, har panik med boende just nu. Har fått jobb på Manpower i Åre nu men saknar uppehåll och jag har denna veckan på mig att fixa något! Brädåkare på 21 år från varberg =)! Tidsperioden var väl tänkt mellan dec till maj!

Mvh Johan Skoglud.

Lägenhet uthyres i Åre
sk0glund sa:
Hallå Simon! Jag är väldigt intresserad faktiskt, har panik med boende just nu. Har fått jobb på Manpower i Åre nu men saknar uppehåll och jag har denna veckan på mig att fixa något! Brädåkare på 21 år från varberg =)! Tidsperioden var väl tänkt mellan dec till maj!

Mvh Johan Skoglud.
Manpower har väl presonalboende vid contan? är det fullt där?

Lägenhet uthyres i Åre
Som det ser ut nu så verkar det vara fullt men dom skulle hålla ögonen öppna om det dök upp något ledigt! Det är inte enkelt att hitta boende så här sent märker jag!

Lägenhet uthyres i Åre
Kolla på ww.are.cc eller kika in www.arehus.se så kan du ställa dig i kö för en lägenhet om du vill ha nåt längre fram...

Lägenhet uthyres i Åre
Are.cc är ständigt bevakad för tillfället men arehus ska jag genast kolla upp! Jag är tacksam för all hjälp jag kan få!

Tillbaka
Topp