arraksboll
Aktiv medlem
läget i Serre Chevalier?
Någon som har något att rapportera angående läget i Serre Chevalier? Åker dit med Langley v 5. Dom har ju fått en massa snö, enligt rapporten 300 cm på toppen, 260 en bit ner och 70 i byn. Vore ju intressant att veta om det är blötsnö eller fluffigaste fluffet...
/Johan
/Johan