Läget i Zillertal / Mayrhofen?

callekuling

Medlem
Läget i Zillertal / Mayrhofen?
Tjena!

Vi kommer neråt v.10-11. Hur är snöförhållandena? Var krökar ni någonstans? Hör gärna av er ni som är där nere...callepersson@yahoo.se

Tack på förhand..

/Calle
 

Senaste inläggen

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp