callekuling
Medlem
Läget i Zillertal / Mayrhofen?
Tjena!
Vi kommer neråt v.10-11. Hur är snöförhållandena? Var krökar ni någonstans? Hör gärna av er ni som är där nere...callepersson@yahoo.se
Tack på förhand..
/Calle
Vi kommer neråt v.10-11. Hur är snöförhållandena? Var krökar ni någonstans? Hör gärna av er ni som är där nere...callepersson@yahoo.se
Tack på förhand..
/Calle