T Timbe Medlem 2010-11-27 Lagg skidor #1 Har ett problem med att snö och is fastnar under mina skidor idag i min backyard... Hade inte problemet igår. Undrar om någon vet vad som är fel.
Har ett problem med att snö och is fastnar under mina skidor idag i min backyard... Hade inte problemet igår. Undrar om någon vet vad som är fel.
Jerrre Ny medlem 2010-11-27 Lagg skidor #2 Någon har lagt på ett lager lim under natten för att förstöra din åkning. Fråga förslagsvis dina föräldrar om dom vet vem det kan ha varit
Någon har lagt på ett lager lim under natten för att förstöra din åkning. Fråga förslagsvis dina föräldrar om dom vet vem det kan ha varit
Corin Aktiv medlem 2010-11-27 Lagg skidor #4 mholm sa: Du måste valla dina skidor, kolla här. Klicka för att se resterande... +1, tänkte precis länka dit.
mholm sa: Du måste valla dina skidor, kolla här. Klicka för att se resterande... +1, tänkte precis länka dit.
T Timbe Medlem 2010-11-27 Lagg skidor #5 Drog på en valla jag hittade hemma och det funkade suveränt Tack!