Lamar brädor

joxxe

Ny medlem
Lamar brädor
Är det någon som åkt på Lamar brädor de senaste åren? Hade en Lamar för typ 7-8 år sedan och minns att den va riktigt skön.
Lamar Cruiser verkar rätt schysst. Någon som har erfarenheter?
Har nämligen möjligheter att köpa Lamar brädor sjuukt billigt.
 

Senaste inläggen

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp