Lamar brädor

joxxe

Ny medlem
Lamar brädor
Är det någon som åkt på Lamar brädor de senaste åren? Hade en Lamar för typ 7-8 år sedan och minns att den va riktigt skön.
Lamar Cruiser verkar rätt schysst. Någon som har erfarenheter?
Har nämligen möjligheter att köpa Lamar brädor sjuukt billigt.
 

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp