Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
Är det någon som åkt på Lamar brädor de senaste åren? Hade en Lamar för typ 7-8 år sedan och minns att den va riktigt skön.
Lamar Cruiser verkar rätt schysst. Någon som har erfarenheter?
Har nämligen möjligheter att köpa Lamar brädor sjuukt billigt.