lämpligt pris???

snej

Aktiv medlem
lämpligt pris???
Nu så skall detta forum som besitter så mkt kunskap få svara mig på denna enkla fråga: Hur mkt är ett skäligt pris på en 198 cm oborrad völkl G4 utan bindning?

Har en bekant som hävdar att i och med att den har slutat tillverkas så har efterfrågan på denna varit stor....
Framför allt i frankrike!

Tror ni detta stämmer eller tror ni som jag att efterföljarna till g4an fyller detta behov?

lämpligt pris???
Ren skida, utgången modell, nya modellen ska tydligen (enligt vad jag läst) vara bättre.. ja du, jag skulle nog inte gett allt för mycket för den, typ halva - två tredjedelar av nypris. Må vara att den är fruktat go att åka på men jag tvivlar å det starkaste på att efterfrågan ökat bara för att den inte tillverkas längre, det är ju inte precis en veteranbil vi snackar om. Iofs är ju fransoserna ett konstigt släkte men jag tvivlar likväl. Vet inte om du blev klokare av det här men men..

lämpligt pris???
fingrade pa en G4:a i förrgar dock inte i den längd du anger. den kostade 300 euro, men det blev en atomic rex för 230 euro istället. halva priset eller billigare är nog ett bra riktmärke....

Tillbaka
Topp