lång longboard?

dyrb3erg

Medlem
lång longboard?
tja, ska köpa min första långboard och har sett en från slipstream med truckar från beyond som är 115cm lång och har 4 i flex.

undrar om 115 är för långt om man bara ska cruisa runt, om slipstream är ett bra märke och om beyonds truckar är bra?

lång longboard?
dyrb3erg sa:
vrf skulle jag inte vara?
^word

nej, inte för långt. Men om du går i skolan t.ex., så kan det vara bra att mäta skåpet ;) slipstream är helt okej, tål inte väta så bra. Solution: åk inte i regn! Beyonds truckar har jag aldrig provat, och aldrig hört nåt om x)

lång longboard?
Foxxi sa:
dyrb3erg sa:
vrf skulle jag inte vara?
^word

nej, inte för långt. Men om du går i skolan t.ex., så kan det vara bra att mäta skåpet ;) slipstream är helt okej, tål inte väta så bra. Solution: åk inte i regn! Beyonds truckar har jag aldrig provat, och aldrig hört nåt om x)
okej tack för ett seriöst svar;) okej jag lyckas inte hitta ngt om sånna truckar heller:S men en slipstream concave pin med truckar från beyond och hjul från warp för runt 1000, värt?:)

lång longboard?
Truckar och hjul är väl förmodligen skit, men lätt värt för ~800 om du vill ha en bräda att prova på :)

lång longboard?
linder sa:
Truckar och hjul är väl förmodligen skit, men lätt värt för ~800 om du vill ha en bräda att prova på :)
jo jag har fått den känslan:P vad vet ni om brädan rayne hustler(tror det är den äldre modellen med vit grafik med ngn snubbe och typ fjädrar på? någon som vet vad den kostade när den var ny och vad en sån i bra skick kan vara värd idag?

lång longboard?
nej jag har inte, har dock fått förfrågan om att köpa en efter en köpes-annons på blocket;) killen vill ha bud, den ska vara i bra skick och det jag vet om brädan än så länge är att truckarna är 180mm och hjulen 70 mm, vad ska jag buda tycker ni?:)

lång longboard?
jaha, den är komplett! :D men jag förstår inte varför han skriver att det är Abec11-hjul när det är Orangatang på bilden? Du borde nog fråga om det... Och betala ca 1800?

lång longboard?
JAHAAAA du menar så. Men vänta, nu förstår jag inte. Säljer han den, eller köper han den? För om han vill köpa en spelar väl det ingen roll för dig?

lång longboard?
nej det är jag som la ut en köpes-annons på blocket och han svarade;) så det är han som säljer den fast han har inte lagt ut en annons på blocket utan bara svarat via mail på min annons;)

lång longboard?
joo jag såg den;) men vad är det lägsta du tycker man ska buda på en sån?:P jag vill ju köpa den så billigt som möjligt ofc:)

lång longboard?
Skillnaden mellan en billig slipstream bräda och en dyr är priset på hjul och truckar.

Alltså kan man inte gissa ett vettigt pris på någon bräda utan att veta vad det är för några truckar/hjul. ;)

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp