Långa blank hoods?

eHogstrom

Aktiv medlem
Långa blank hoods?
Hej alla mina fans!
Införskaffade mig nyss det största stan hade i blankhood storlek och kan säga att den kändes riktigt liten.. Inte alls så lång och mysig som jag tänkte mig, skön men nååågot kort då det var just det som var grejen jag fastnat för.

Vänder mig nu till er mina trogna kompanjoner och undrar vars man får tag på LÅNGA blank hoods? tycker jag har letat som en idiot. Länka inte storaklader.se lr nåt liknande. Långa hoods! Inte breda och långa. Jag är närmare 190cm och normalbyggd så breda grejer ser bara fjantigt ut. Långa blank hoods någon?

Edit: För er som inte förstog, är ute efter långa "nobrand" hoods/hoods med inget tryck lr dylikt.

Senast ändrad:
Långa blank hoods?
hampas sa:
http://nelly.com/productInfo.asp?qNavigation=categories&qNavigationBrand=&qNavigationClass=3&qNavigationGroup=10&qClass=3&qGroup=10&qFilterType=1&qProductId=163107&qProductColorId=14&scrollBarSelectedIndex=29&language_id=1&gender=2 ingen billigare nobrand-hoodie men den är ganska lång:)
Den där var väl nästan lite overkill :>
Samt att det vare en ziphood och kostade 1500kr ;)

Ute efter en Hood, långa ziphoods har jag nog med men tack endå!

Långa blank hoods?
Åk till topstreetwear i stockholm, och knata ner till nedervåningen. Där finns det en as clean hood i lila och vit som är 4-5xl. Långa som fan

Långa blank hoods?
Streetwear har jag hört att dom haft men har aldrig sett till dom.
Hoodboyz känns liiiiite väl risigt och beställa från när sidan ser ut och vara gjord av en 3åring :)

Finns inte det jag letar efter? :(

Långa blank hoods?
Kolla på stadium eller nåt, jag har för mig att dom ska ha några utan tryck. Dock är dom inte för stora det finns typ XL men känns icke som det.

Långa blank hoods?
RailReppin sa:
Kolla på stadium eller nåt, jag har för mig att dom ska ha några utan tryck. Dock är dom inte för stora det finns typ XL men känns icke som det.
Alltså.. kör på XL som minst i alla typ av fall.
Är lång och normalbyggd. Hur fasiken gör basketspelare? :S

Långa blank hoods?
har kollat igenom alla förslag som nämnts i tråden tidigare men utan resultat.. tyvärr såg jag att även e'doggo tröjorna va slut sålda..

någon som har nått mer tips på vart man kan få tag på långa enfärgade hoods utan tryck (motsvarande tall tee's) ?

Långa blank hoods?
hampas sa:
http://nelly.com/productInfo.asp?qNavigation=categories&qNavigationBrand=&qNavigationClass=3&qNavigationGroup=10&qClass=3&qGroup=10&qFilterType=1&qProductId=163107&qProductColorId=14&scrollBarSelectedIndex=29&language_id=1&gender=2 ingen billigare nobrand-hoodie men den är ganska lång:)
Fick just en crush i den tröjan..

Långa blank hoods?
Ohm1e sa:
hampas sa:
Fick just en crush i den tröjan..
har sett den förr jag också den är riktigt fin. ite dyr bara.

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp