Långa Hoods

• Trådstartare Trådstartare Cme
  • Start datum Start datum

Cme

Ny medlem
Långa Hoods
Någon som vet var man kan få tag på långa hood tröjor i stockholms området?
Tacksam på förhand

Långa Hoods
Ta en titt på www.leripp.se gör jävligt feta hoods och man kan beställa typ custommade osv, riktigt nice. Det kommer även senare att kanske säljas på www.fabulousandpoor.se som ligger i sthlm om jag inte minns fel, en annan schysst secondhandbutik för skidmode etc.

ride on

Långa Hoods
Ett nytt företag vid namn "Exploding Koala" e påväg ut på marknaden nu har just fått klart sin sida, den är snart redo för beställningar ;) Feta hoodies påväg!

Håll ett öga på sidan, den uppdateras med jämna mellanrum.

www.explodingkoala.se

Långa Hoods
Guuran sa:
Ett nytt företag vid namn "Exploding Koala" e påväg ut på marknaden nu har just fått klart sin sida, den är snart redo för beställningar ;) Feta hoodies påväg!

Håll ett öga på sidan, den uppdateras med jämna mellanrum.

www.explodingkoala.se
lite smyg reklam? ;) Synd att sidan är på ett främmande språk!

Senast ändrad:
Långa Hoods
Dirty-T sa:
lite smyg reklam? ;) Synd att sidan är på ett främmande språk!
Sidan är inte alls på ett främmande språk, dom har bara glömt/inte hunnit att fylla i det som det egentligen ska stå och har använt sig av den vanligaste texten(lorem ipsum - nån latinsk grej tror ja) inom allt grafikmässigt under tiden som dom har byggt sidan bara för att se stukturen. :D

Långa Hoods
www.leripp.se fetaste hoodiesarna, bästa är att man kan få dom custom made, vad gäller färger, mönster, längd osv. beställde en nyss, ska bli sjukt fett att glida runt i!

Senast ändrad:
Långa Hoods
beställ av mig, syr den tröja du vill ha, adda min msn Scott_adam@hotmail.com så snackar vi mer där, du får beställa vilken träja du vill, jag syr dom mellan 90/100 cm!

Senaste inläggen

Tillbaka
Topp