Langa upp er 09/10 outfit!

Ska lägga upp imorgon efter skolan, orkar inte langa gangsterpose när farsan sitter breve. Haha

Tänkte fan slänga upp en sådan här tråd förut idag, men antog att det redan fanns. Nåväl, edit kommer!

Är inget riktigt fan av xxxxxxxl trenden, men alla har ju olika smak.
Har själv inte köpt någon ny dress än, har för svårt att bestämma mig vad jag vill ha just nu.

Lee-nus sa:
felix sa:
gaah skona oss från dessa fula utstyrslar
yes! hatet har börjat flöda! och det är ingen mer än min favoritpojkspoling felix som kastar första stenen! go man, go! :D
Jag håller med haha. De nya klädtrådarna är dom roligaste på hela året :) Brukar aldrig skriva något i dom, bara se på när folk blir arga för att någon sa till dom "Usch vilken ful mössa du har" ala pistvakt ;)

v_olaisen sa:
En bild på dig själv är ett måste om du startar en sån här tråd!!!!!
Inte fixat ihop någon 09/10 setup än och kommer mest troligt köra på fjolårets kläder så det skulle inte vara något bra exemplar :> Får se om jag uppar nåt jag tänker shredda lite med i vinter iaf.

f ö verkligen skitrist med länkar till kläderna ni tänker köpa imo.
Mer bilder, mindre snack chopchop!

Senast ändrad:
Kommer att köpa någon dera av dom här två:

sagahybridsuit3.jpg

Vet någon vilken storlek jag skulle borda köpa? Jag är 180cm lång och väger 72kg, jag vill att jackan skall komma nestan ner till knäna och att byxorna ska vara baggy men int överdrivet stora. Så jag tänkte köpa XL jacka och L byxor, tror ni det skulle vara bra?

Zamboni sa:
Kevinnn sa:

http://img143.imageshack.us/img143/8400/sagahybridsuit3.jpg

Vet någon vilken storlek jag skulle borda köpa? Jag är 180cm lång och väger 72kg, jag vill att jackan skall komma nestan ner till knäna och att byxorna ska vara baggy men int överdrivet stora. Så jag tänkte köpa XL jacka och L byxor, tror ni det skulle vara bra?
nej nej xxl ska det va! ;)
Bara för att nisse är din vallare?

Kevinnn sa:

http://img143.imageshack.us/img143/8400/sagahybridsuit3.jpg

Köp den med gula byxor:) Det blir fiiiijnt:)

Tillbaka
Topp